[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie, zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu: Google Analytics i polityki prywatności



aktualności

2017-03-23
LSPR rekrutacja na kurs maj/czerwiec

Już trwa rektutacja na najbliższą edycje intensywnego kursu London School of Public Relations. Zaczynamy w maju!

czytaj więcej +


zamów newsletter


oferty pracy


dołącz do nasz

Facebook


Egzamin końcowy

LSPR kończy się egzaminem pisemnym nadzorowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Celem egzaminu jest sprawdzenie wiedzy i praktycznych umiejętności kursantów nabytych podczas zajęć.

Kursant powinien wykazać się umiejętnością opracowywania strategii działań PR, znajomością podstawowych narzędzi PR oraz wiedzą na temat właściwego przygotowania informacji prasowej.

Egzamin końcowy przeprowadzany jest w formie pisemnej (w języku polskim) i trwa 3 godziny zegarowe. Słuchacze kursu opracowują 3 spośród 6 zadań przygotowanych w formie krótkich briefów opisujących określoną sytuację bądź wskazujących na pewien problem, który należy rozwiązać. Może to być na przykład launch nowego produktu, usługi lub firmy, rebranding marki, strategia dla istniejącego produktu, działania kryzysowe, sponsoring.

Obowiązkowe są:

1. Zarys strategii działań PR

Zadaniem kursanta jest przygotowanie zarysu strategii medialnej i komunikacyjnej na podstawie zaprezentowanego w briefu. Może być to propozycja działań PR dla różnych podmiotów: przedsiębiorstw, organizacji non-profit, instytucji o charakterze edukacyjnym w związku z prowadzonymi przez nie projektami lub nowymi, planowanymi przedsięwzięciami.

2. Informacja prasowa

Kursant przygotowuje komunikat prasowy na podstawie jednego z dwóch zaproponowanych briefów.

Do wyboru jeden z trzech tematów:

1. Działania antykryzysowe

Celem jest zaproponowanie określonych działań PR w obliczu zaistniałej sytuacji kryzysowej na podstawie informacji zawartych w krótkim breafie.

2. Strategia komunikacji marki

Zadaniem jest przygotowanie szkicu strategii dla opisanego w briefie produktu, usługi lub firmy.

3. Sponsoring

Zadanie ma na celu sprawdzenie wiedzy kursanta na temat właściwego doboru sponsora do zaprezentowanego w briefie rodzaju wydarzenia, przygotowania odpowiedniego pakietu sponsorskiego i zaproponowania strategii działań, które pomogą z powodzeniem przeprowadzić kampanię.

Warunkiem zaliczenia egzaminu jest uzyskanie pozytywnej oceny z każdego z przygotowanych przez kursanta zadań.

Egzaminatorami są trenerzy London School of Public Relations.



Start
O nas
Galeria
Formularz zgłoszeniowy
Opis szkolenia
Wykładowcy
Program
Opinie
Warunki uczestnictwa
Regulamin
LSPR poleca
Aktualności
Oferty pracy
Kontakt
cookies |
London School of Public Relations
ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
tel. 0 22 55 53 332/331
maciej.zimoch@zfpr.pl

wykonanie: artpage.pl